luni, 25 mai 2009

PANTOFI

Acum niste ani am intrat noi intr-un magazin apartinand unei fabrici de pantofi cu gandul evident de a ne mari efectivul de incaltari. Si ne falfaiam noi pe acolo cand, deodata magazinul a suferit de innegrire. Pentru necunoscatori, au intrat niste tigani. De-aia adevarati cu vesta, palarie si seminte. Ca ei merg la o nunta. Bravo lor. Si le trebuie pantofi. OK, si? Pai si... Pantofi tiganesti aveti?

Cine nu stie brandu’ “pantofi tiganesti” sa ma intrebe ca m-am documentat.

Si tot despre pantofi: Eram la Leonardo, cu ocazia uneia dintre multele lor promotii la care eu nu ma aleg cu nimic dar Pisoiu isi cumpara mai rau ca femeile. Si ma plictiseam de moarte uitandu-ma cum nu e in stare sa se decida intre doi pantofi virtual identici. Si m-am decis sa scurtez chinul si sa ma duc in partea cealalta a magazinului sa vad ce au la oferta in materie de incaltaminte si accesorii pentru femei. Asa ca m-am rasucit pe calcaie si l-am anuntat din coltul gurii: “Eu ma duc la femei”. Si in ziua de azi se hlizeste cand trecem pe langa Leonardo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu