joi, 2 aprilie 2009

BACLAVALE

Vine Pisoiu' meu acasa, excitat tot, ca a gasit el pe unu', turc de profesie, de-i vinde baclavale si sarmale la 20 de lei kilu'. Or fi cu carne de sobolan, zic, ca prea e gigea pretu'. Nuuu, ca il stie el pe Y care cumpara de la turc si e de bine. Hai si noi. Pai, hai si noi, ca altfel trebuie sa gatesc si imi moare manicura. Bun. Il suna el pe turc, comanda el ce comanda si in ziua Z se intalnesc ei sa faca trocu'. Il finantez eu ca o gospodina ce ma aflu si astept sa vina cu bunatatile. Si vine. Cu 3 kile de baclavale. Stiti cat de mult inseamna 3 kile de baclavale? Muuuuuuuuult, nene, mult. Pai si sarmalele unde sunt? Nu mai avea? Nope, se hlizeste el tot. Ce-ai ma? Il alint eu. Pai imi zice turcu ca sarmalele sunt tot baclavale dar sunt infasurate ca sarmalele. Afaceri de-ale lui...
Acum mancam baclavale. Sarmale insa, nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu