miercuri, 1 aprilie 2009

LACRAMATII

M-am trezit apostrofata ieri ca de ce nu am mai scris nimic aci. Pai pentru ca otita papa creier si nu pot a gandi. Dar se pare ca pot versifica.
Daaaaa, deci am avut otita. Adica cred ca inca mai am dar nu ma mai omoara cu zile. Vestea buna pentru sotul meu care ma iubeste a fost ca daca eu am stat acasa, el s-a putut da cu masina pret de o statie de metrou cat e de acasa si pana la incantatorul lui loc de prestatie. Vestea proasta e ca, vazand ce masina conduce, seful lui crede ca-l plateste prea bine si l-a avansat pe post de sofer de ocazie cu masina noastra personala. Am si eu o veste pentru seful lui: ciu-ciu. M-am facut relativ bine si m-am reinstapanit pe masina. Pai, da.
Pentru necunoscatori: avem o oboseala de Ford la mana la 14-a busit intens in fund. Va dati seama ce neam de zgarciob e sefu' lu Pisoiu'?
Revenim: deci nu am mai scris nimic de ceva vreme. Cam de cand strutul nostru a inceput sa dea semne de viata. Pai aratati-mi voi o tanara mama care mai poate sa aiba si alte activitati in afara de schimbatul de scutece de strut si numaratul de boabe. Tanti Strutzescu e numele meu.
Mai aveti si alte lacramatii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu