miercuri, 26 august 2009

A VENIT, A TRECUT, VINE ALTUL, SI ALTUL, SI ALTUL...

Si nu e vorba de barbati. Ca doar eu sunt femeie serioasa. Cred.
A trecut 23 August. Si targul aferent. Am scapat relativ usor. Mi-e somn de mor. Si-mi este dor. De fericitele zile cand inca nu exista presiunea.
De maine mergem la Sinaia Handmade Fair pentru un targ de trei zile. Aceleasi emotii, acelasi balamuc teribil, acelasi circ infinit cu facutul si desfacutul bagajelor... Sa speram ca o sa fie bine. Noi, cel putin, am facut tot ce am putut si am stiut ca sa fim vizibili. Mai departe... va trece si asta si, daca avem noroc, nu vom fi pierdut prea multi bani :). Nu glumesc, nu va fi usor sa ajungem la un numitor comun cu targul asta. Unicule cititor, sa ne tii pumnii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu