marți, 3 martie 2009

EMOTIONAL ROLLERCOASTER

De la o vreme incoace traiesc intens. Ieri uram martisoarele, azi am revenit la sentimente mai bune dupa ce Pisoiul meu a venit cu vesti incantatoare vis-a-vis de reactiile colegelor lui la artisoarele oferite. Da, sunt un geniu al culorilor, o maestra desavarsita a bricolajului, regina margelelor si printesa cerceilor. Daca as coase decent la masina as face genti retro ca aia de care rade barbatu-meu) si sarafane chic pentru gravide. La culcare visez cercei si la sculare caut boabe de sticla si snururi colorate. E boala grea. Da' grea. Dar, ascunsa bine intr-un colt al mintii (da, aveti acum dovada faptului ca am mintea in colturi, bucurati-va, non-creativilor!) e o idee, un numar de obiecte decorative, unele anume, pe care le tot rod si le tot sucesc pe toate partile. Inca nu am curaj sa ma apuc de ele, poate spre toamna, cand indemanarea mea va atinge cote ceva mai inalte. E oficial, am obsesii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu