vineri, 13 martie 2009

VINERI 13

Mi-e grozav de frica de vineri 13. Nu de 13, nici de vineri. Dar vineri 13 e malefic cu acte. In fiecare vineri 13 imi vine sa ma dau bolnava dar mi-e frica sa nu tentez soarta. Imi vine sa ma ascund sub pat dar patul meu sta direct pe podea. Imi vine sa fac un legamant al tacerii de o zi dar ma mananca limba. Si nu stiu cum se face dar in zilele de vineri 13 sunt ocupata pana peste cap cu tot felul de chestii care ma fac sa alerg aiurea prin tot orasul boscorodindu-mi soarta cruda in loc sa stau pitita la mine acasa.
Nu mai vine primavara aia odata sa ma duc ca babele in parc si sa ma uite Dumnezeu pe o banca la soare vreo doua ore. In schimb am parte de 3 zile de vineri 13 anul asta. Pai, daca nu v-ati dat seama, asta e motivul pentru care suntem in criza. Prea multe zile de vineri 13 intr-un singur an, evident ca nu e semn bun. Hai sa mergem in grup la ghicitoare, sa haleste si gura ei aurita neste paine si sa ne minta frumos.
Mai sunt patru zile.

2 comentarii:

  1. Mai draga, ca sa ader la ordinea ta de idei, ar tre' sa spun ca nu ai luat in calcul zilele de marti 13! (HI! HI! HI!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai draga, in ordinea MEA de idei, marti 13 nu e nici pe departe la fel de periculos ca vineri 13. Aproape ca nici nu merita mentionat, dar pentru ca ai facut-o, se cheama ca i s-a facut dreptate.

    RăspundețiȘtergere