miercuri, 4 martie 2009

FIRMA DE DOI LEI

M-am trezit azi plina de harnicie si m-am apucat sa comand materie prima pentru margelele si cerceii pe care cu atata gratie si imaginatie ii fac eu seara cand stau la televizor.
Si intru eu on-line pe site-ul unei firme despre care credeam numai lucruri bune, comand margele de o suma X, care suma coincidea cu cea de la care ei se laudau ca fac transportul gratuit. OK, ma bucur eu ca scutesc niste banuti (va rog sa tineti minte ca eu sunt o neica nimeni care mai impusca un leu iar ei sunt firma maricica, cu magazine prin tot orasul, Unirea, Piata Amzei si cine mai stie pe unde), dar mare imi fu surprinderea cand primesc un e-mail de la o tanti de acolo cum ca promotia nu se aplica si la produsele pe care le-am comandat eu ci numai la produsele Y, altele decat ale mele. Ma jur pe chilotii rosii ai Pisoiului meu ca pe jaful ala de site al lor nu scria nimic de asta la oferta cu transportul, absolut nimic. Asa ca ii raspund lui madam spunandu-i cat pot eu de elegant ca sunt niste marlani si ca ma astept sa respecte oferta si-mi vine mie ideea sa dau un print la pagina ca sa se vada ca pe site asa scrie. Ma credeti ca, atunci cand am redeschis pagina (toata chestia a durat vreo 15 minute) oferta aia disparuse ca si cum nici nu fusese acolo vreodata? Cat de tarani pot sa fie astia daca se bucura la cei 2 lei pe care ii pot fura de la clientii aia prosti care comanda de la ei? Firma de cacat. Cine imi da un leu ii spun cum si se cheama firma de cacat, asta ca sa scot banii de la transport :).

Si cand te gandesti ca azi era baba mea. Uitati-va si voi ce frumos si cald e afara si in ce situatie de neam prost ma introbaga astia, sa-mi strice ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu