luni, 2 martie 2009

I HATE MARTISOARELE

In vecii vecilor nu mai vreau sa vad martisoare. Sau, cel putin pana la anu' pe vremea asta. Am livingul plin de snururi si pungulite, n-am reusit sa dau jos tot lacul de pe degete si miroase a chimicale in toata casa, ultima serie nu s-a uscat si barbatu-meu e nefericit din cauza asta (adica el, regele neincoronat al neindemanaticilor, trebuie sa bage niste martisoare umede si lipicioase intr-o punguta mica. Acum stiu de ce nu s-a facut ginecolog). Am trei ore de somn in spate si o ura generalizata pe toata lumea. Dar daca imi joc cartile bine cred ca imi fac o mica piata de desfacere printre fetele de la birou. Toate mi-au admirat cerceii :). There is hope yet. Iar la anu' o sa incep sa fac martisoare din ianuarie, mai ales ca acum stiu cam cat timp e necesar pentru fiecare dintre modele. Da, m-am lansat. Pe chestia asta ma duc la culcare ca nu mai tin capul drept. Si dupa asta trebuie sa gasesc un lipici superstrong pentru magneti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu