luni, 23 martie 2009

RADACINI

Stiti voi toate speculatiile si discutiile acelea stiintifice despre locul/continentul unde a aparut primul om/humanoid de pe planeta? Teoria zice ca acest continent ar fi Africa, banuind eu ca s-au copt mai repede maimutz-omuletii de acolo din motive de caldura excesiva. Ei bine, banuielile mele au fost confirmate, fara putinta de tagada, sambata cand, pregatindu-ne noi sa mergem la o petrecere, imi vad dintr-o data Pisoiu' topaind prin casa gol pusca si decorat cu toate margelele, colierele si bratarile facute de mine in ultimele doua saptamani. Sa nu fi fost alb-hartie ai fi jurat ca numai ce i-a cazut coada si e inca pe dieta de banane. Voi regreta mereu ca nu l-am imortalizat, he was a view to remember. Ii mai lipsea o carpa rapciugoasa pusa estetic in jurul soldurilor ca sa semene leit cu actorii din filmele de aventuri de acum vreo 40-50 de ani, alea in care aventurierii albi europeano-americani se ratacesc prin Africa si decid sa se faca Mare Sef de Trib peste vreo sleahta de negrisori pentru simplul motiv ca femeile se dadeau moca.
Ma gandesc sa folosesc imaginea in vre-un afis pentru popularizarea de margelute. Ceva de genul.. "chestii atat de misto ca si barbatii vor sa le poarte". Daaaa, mi-am gresit menirea, facator de reclame trebuia sa ma fac, poate asa nu mai auzeam de multe ori pe zi cat de constipate sunt femeile in general si romancele in special, mai ales ca am impresia ca e contagioasa. Constipatia, zic.
Si ma mai gandesc sa ma duc sa cuceresc vreo Lume Noua, daca oi mai gasi vre-una. Margele am, vise de marire am, bastinasi goi si doritori de margele imi mai trebuie. Da' apa de foc nu le dau ca o beau eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu