luni, 2 februarie 2009

ARDE-NE-AR FOCU’

Aseara, Fiintu' era sa dea foc casei. In bucatarie fiind, executa o supa la plic in timp ce eu ma uitam pierduta in zare sau faceam ceva la fel de inteligent cand ma trezesc ca incepe sa zbiere. Ma uit. Manusa aia de luat oala de pe foc ardea voiniceste. Fiintu' zbiera tinand manusa de coltul nearzator si uitandu-se paralizat la mandea. Incep sa zbier. Fiintu' da sa arunce manusa in cosul de gunoi. Cos de plastic plin cu gunoaie diverse frumos arzatoare. Chiar ca incep sa zbier. Reusesc sa-l conving sa arunce manusa pe gresie. Nu mai apuc sa-i zic sa puna o oala cu gura in jos peste manusa ca sa-i ia oxigenul, ca-l vad ca se suie cu papucii, cu talpi de plastic, desigur, pe manusa. Am dezbatut indelung cu mama pe tema asta. De ce nu ati aruncat manusa in chiuveta? Cum sa-i zic ca erau vasele in chiuveta pana la tavan? Ca doar noi avem masina de spalat vase, problema ca e masina asta nu e capabila sa le si ia de pe unde le depozitam noi sperand sa se auto-curete. Pai, aveam niste legume… o salvez eu gratios. Nu ma intreb daca s-a prins ca treaba nu era cusera sau a luat-o de buna.
Sa revenim. Acum avem o manusa pe jumate arsa pe gresie si papucii lui barbatu-meu plini de scrum pe talpi. Eu scot fum pe nari si presimt un atac de aplopexie auzindu-l…. “da’ tu n-ai vazut ca arde?” “Pai, manca-ti-as ochii lu matale de …. (aici inserati cuvinte obscene dupa bunul dvs plac), cine facea supa, recte cine se juca la foc? Eu sau tu? Mars cu manusa la chiuveta din baie si las-o in apa niste ore sa nu mai faca vreo scanteie, ceva.” Ihim. Se duce cu obiectul in baie, face talpi negre pe traseu, uda manusa si mi-o aduce picuranda la nas pentru demonstratie. WTF?
Am plecat ca ma lasau bateriile.

3 comentarii:

  1. Prea multa tensiune, sau poate e doar adunata de pe toata ziua... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arde-ti-ar, Relule, sa vezi atunci tensiune!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    Am primit si pumni de la o fosta iubita , si cam stiu ce inseamna tensiunea :))

    Nu uita sa mai ridici insa capacul sa mai iasa din aburi ..

    RăspundețiȘtergere