luni, 9 februarie 2009

LA METRO

Duminica am plecat la Metro, Brico, Ikea. Ca asa sunt eu, fac niste tururi de forta cu niste liste interminabile in brate (tura asta am aproximat-o la vreo X00 ron si am luat si cardul, just in case) si la sfarsitul zilei sunt out. Dar am economisit timp si bani ca nu mai trebuie sa merg acolo… vreo 3 zile. Prima pe lista: Metro. De unde luam tot ce era pe lista si muuuuuuuuuuuuuulte altele. Peste 3 ore. Peste … mi-e rusine sa spun cati bani. M-am cocosat. Si ma jur ca tot ce am luat ne trebuie. Ma rog, nu sunt convinsa ca erau vitale 12 cutii de conserve de ciuperci da’ daca nu dadeau si mai putine? si, oricum, tin pana in 2010 sau cam asa ceva. Si daca da razboiu’, ceea ce nu e exclus avand in vedere ce vremuri de c… t traim, apoi o perioada vom putea savura conserve de ciuperci. Pe urma mai vedem. Dupa Metro si cu bugetul relaxat de gol ce era am plecat acasa. Nici chifteaua suedeza nu ne mai suradea. A facut barbatu-meu 6 drumuri sa care tot de la masina in timp ce mie mi-a luat muuuulte ore si muuulta organizare sa conving toate diversele sa intre in congelator, frigider, dulapuri, cutii etc. Dar ma simt uluitor de eficienta. Am munti de ciuperci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu