luni, 23 februarie 2009

SUNT ULUITOR DE CREATIVA

Avand eu niste timpi morti si nestiind ce sa fac cu ei m-am decis sa ma apuc de lucru manual. Nu din ala de va hliziti voi acum. Fac martisoare. Si cand imi vor veni nenumaratele margelute si mimifute comandate voi face si cercei, margele, brose, inele coliere si alte zdranganele. Aratoase, sper. Am niste idei. Am timp. Nu am chef de altceva. Pisoiu' crapa de treaba si nu ma baga in seama. La targuri si expozitii nu mai am voie sa ma duc ca am speriat toti banii. Deci ma bricolez. Intrebarea e: cui vand eu preafrumoasele creatii? Si cum? Intre timp, cele 3-4 duzini de colege ale lu' barbatu-meu vor receptiona de azi intr-o saptamana ceva modelat, pictat, lipit, cusut de mandea. Sper sa fie niste doamne si sa nu-i arunce cu obiectele in cap dar, just in case, o sa-i zic sa-si ia umbrela. Dupa care am o sumbra viziune a mea oferind la fiecare zi de nastere, nume, nunta, botez, inmormantare, 23 august si alte sarbatori de mare interes national si international cate un frumos set de colier, bratara si cercei bricolati de Je. Pe urmatorii 50 de ani sau pana cand imi ascunde careva cutiile cu margele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu