vineri, 27 februarie 2009

IN AL NOUALEA CER

Am snururi de martisoare. Sute. Ma simt industrie de resort. Industria de resort rade de se strica. Industria de resort are sute de mii de snururi, nu sute. Dar eu sunt o industrie mai mica, asa, de fotoliu la televizor. Si am facut martisoare in forma de caracatite si crocodili. Sunt dragute rau da' ma intreb eu, oare cui ii poti da asa un martisor? Soacra-tii? Nevestei politaiului? Sper sa aiba simtul umorului. Sau sa sufere de albeata si sa creada ca-s ghiocei. Voi ati vazut ca la tarabe, prin piete, sunt maxim 10 modele care se repeta obsesiv de la un vanzator la altul pana la greata? Pai daca nimeni nu vrea crocodili, normal ca sunt numai 10 modele pe piata. Ah, cum voi penetra eu industria cu caracatitele mele cu picioare colorate. Ce boom va fi si cum vor mai scrie ziarele despre mine :). Daaaaaaaaa, si cand caracatitele alea vor purta cercei din sticla si margele, atunci planul meu diavolesc de cucerire a universului cu gablonturi si fleacuri va deveni realitate. Iar eu voi stapani lumea. Acum ma duc sa-mi iau pastilele ca mi s-a infierbantat capul si iar ma decoreaza astia cu o camasa de-aia cu maneci mult prea lungi si ma baga la izolare. Si n-ar fi asa o problema dar risc sa ratez 1 martie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu