luni, 9 februarie 2009

Head & Shoulders

Ii dau lu' Fiintu' copy paste dintr-un blog (scuze, nu mai stiu al cui era) cu care-mi treceam orele la munci: "Vă ziceam că mama e profesoară. Ieri-seară corecta nişte lucrări şi gândea cu voce tare: Mă, care-s şansele să am la mine în clasă, ca nume de familie, Gândac, Mătreaţă şi Aurâtei la un loc?"
Fiintu', om intelectual de felul sau, isi aduce contributia: "Matreata am si eu o studenta + alte nume de cursanti: Coita, Puleac, Floca, Bizdoaca, Stefancelmare etc."
Cuget ca matreata o fi terminat liceul de cand a ajuns pe blogul de-l citeam eu si s-a dus la facultate la barbatu-meu. Ce lume mica, dom'le! Sau matreata mamei blogaritei e sora mai mica a matretei lui barbatu-meu: matretica. Recomand sampoane specifice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu