luni, 23 februarie 2009

COMPARATIE

M-am dus vineri cu o prietena la targul de moda si alte cele de la Romexpo. De unde am achizitionat o prea-minunata geanta retro din carpa, pardon, goblen industrial, cu portfard din acelasi material. Se spala la masina. E prea minunata si de multa vreme imi pusesem in cap sa ma cadorisesc cu asa ceva visand la ziua aia varatica in care eu, fara nici o grija, imi voi scoate geanta retro la plimbare. Am plantat-o in hol si azi mi-am adus aminte sa ma fandosesc cu ea la Animal-planet-show-u' de barbatu-meu. Se uita el din mers si total indiferent imi baga: asa avea si Tusi una cand eram eu mic.
Geanta mea de designer, trendy, plina de fite si de maxima moda, o compara el cu gloaba de sacosa de piata a matusa-sii. Unde esti, Tu, Dumnezeul gentilor si al pantofilor, sa-l traznesti in mod repetat pe eretic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu