miercuri, 4 februarie 2009

PORTOCALIA

Vreau sa ma mut in Portocalia. Sa stau cu dansa-n sus all day long. Sa-mi pice portocala malaiata gata decojita. Sa plantez maslini. Si cactusi. Sa-i culeaga altii. Sa-mi trag un bananier langa piscina si, ocazional, sa sufar de arta. Sau de artizanat. Sa nu trebuiasca sa-mi incui usa la casa. Sa am soparle prin curte. Sa n-am gandaci. Sa mi se cocoseze gardu’ de plante cu flori. Sa fac dulceturi exotice. Sa ma duc dimineata in poiata si sa strang oua pentru micul dejun, iar legumele sa vina din gradina mea. Sa mancam sanatos. Sa fim bronzati. Sa mearga netu’ (asta e pentru el, evident). Sa am mii de carti peste tot. Vechi. Noi. Sa am un motan mare, lenes si iubitor. Deja am un motan mare, lenes si iubitor. Biped. Ma gandeam la un patruped.
Noi stam la bloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu