luni, 9 februarie 2009

CIUPERCI

Mama, ce ne plac ciupercile. Am luat o ladita de 3 kile de la Metro (asta in afara de nenumaratele conserve). Acu’ trebuie sa le prepar, sa le fac ce le-oi face ca astea nu tin. Numai ca imi pare rau ca nu am luat si o ladita de portocale. Fiintu’ n-a vrut, ca nu le mancam noi asa repede. De atunci am dat cam juma de million pe fructe. Sa-l …! Ca portocalele tineau macar pana acum. Si ar fi costat cam 20 ron. Simte cineva diferenta?
In fine. 3 kile de ciuperci de spalat, curatat, pregatit pentru diverse semi-preparari. A durat cam cat i-a luat lu’ barbatu-meu sa curete 6 cartofi si sa traga chiulul cat a incaput de la vajnicele indatoriri casnice. Adica vreo ora jumate. Nu mai curat ciuperci cate zile oi avea. Sau pana data viitoare cand imi voi aminti cu nostalgie ce bune sunt. Ale naibii ciuperci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu